piątek, 17 stycznia 2014

Inspiracje- toaletka

Witajcie
Dziś trochę pięknych zdjęć- z cyklu trzeba marzyć i "marzenia się spełniają"...

Toaletka- piękny i praktyczny mebel. 
Od zawsze marzę o pięknym, pojemnym i funkcjonalnym miejscu do tworzenia makijażu- jeszcze się go nie doczekałam ale pomarzyć można :)

Mój subiektywny przegląd. 

1. Mało miejsca na blacie, ale za to duuużo na przechowywanie drobiazgów :)


2. Ta jest bardzo ozdobna i elegancka, nie do każdego wnętrza. Szykowna, ale za mała.  


3. Bliska ideału- dużo miejsca na blacie, szuflady- mniejsze i większe, półeczki- piękna, tylko to lustro nad nie w moim guście ;)


4. Super rozwiązanie z podnoszonym blatem i schowkami- bardzo praktycznie i pięknie.


5. Tutaj bardziej miejsce do pracy niż makijażu, ale pomysłowo rozwiązane- mały bałagan można ukryć za zasłoną ;)


6. Wydaje mi się, że to miejsce powstało z recyklingu kilku mebli, wyszło cudownie, połączenie drewna i bieli z przetarciami wygląda uroczo i ten wianek :)


Zdjęcia pochodzą ze stylowi.pl i pinspire.pl

A czy Wy macie u siebie toaletki? 
Czy jednak wygrywa brak miejsca i łazienka jest waszym miejscem wykonywania makijażu i codziennej toalety? 

Miłego weekendu:)

9 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta ze schowkiem. Niestety u mnie też brak takiego mebla i nawet nie miałabym na niego miejsca, ale pomarzyć i pozazdrościć zawsze można... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatni będą pierwszymi - jak dla mnie ostatnia jest the best :) niestety nie mam i nie będę miała toaletki - po pierwsze mam tylko 49 metrów kwadratowych, a na nich ja mąż córeczka i pies; po drugie mój makijaż ogranicza się do szybkiego nałożenia podkładu i rach ciach maźnięcia rzęs - także jak wybudujemy dom to do dekoracji i o toaletce pomyślę - póki co marzymy i śnimy Aniko razem - pozdrawiam i ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety również brakuje miejsca na taką toaletkę, mam przenośne lusterko z szufladką, które stawiam na biurku i już jest toaletka :)) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam się do myśli pomarzyc można bo miejsca ciągle brak... na wszystko :)
    Pozdrawiam i oby nasze marzenia doczekały pozytywnego zakończenia

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi udało się wcisnąć całkiem sporą toaletkę do malutkiej sypialni (8m²). Najpierw bałam się, że zabierze za dużo miejsca, ale na szczęście okazało się, że lustro nad nią optycznie tylko powiększyło całe pomieszczenie :). Komfort malowania się wzrósł niesamowicie! Wcześniej też długo o niej marzyłam, aż w końcu dostałam ją w prezencie na urodziny.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie fajne :D Sama chciałabym mieć jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje, ta ze schowkiem pod blatem podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie są piękne ! ;3
    Zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam ;)
    http://kalapublicdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń